Zipp 353 NSW Carbon Tubeles Disc CL Jant Seti
Zipp 353 NSW Diski, 45 mm yüksekliğe ve 25 mm genişliğe kadar HOOKLESS (kancasız) tubeless karbon jantlara ve revize edilmiş Cognition V2 göbek setine sahip oldukça aerodinamik bir yol tekerlek setidir.
Axial Clutch V2 freehub, daha hızlı bir sürtünme bağlantısı ve azaltılmış sürtünme sağlar.
Tekerlekler sadece yaklaşık 1250 g ağırlığındadır, bu da yan rüzgar stabiliteleri ve hızlarıyla birlikte onları delgeçler ve kaçış uzmanları için ilgi çekici kılmaktadır.
Özellikler:
Uygulama: Yol
Tekerlek Boyutu: 28″
Lastik Tipi: clincher
Jant Teli Sayısı: 24
Fren Tipi: Centerlock Disk
Tubeless Sistem: Tubeless Ready
Teknik Bilgi – Jant:
Tür: Zipp NSW
Jant Flanşı: kancasız
Boyutlar (ETRTO): 25-622
İç Genişlik: 25 mm
Dış Genişlik: 30 mm
Derinlik: 40 mm/45 mm (bölüme bağlı olarak)
Valf Delik Çapı: Presta (6,5 mm)
Jant Malzemesi: karbon (UD)
Teknik Bilgiler – Ön Göbek:
Tür: Zipp Cognition V2 Diski
Kilit Somunu Üzeri Boyut: 12 x 100 mm dingil
Rulmanlar: kartuş (paslanmaz çelik)
Gövde Malzemesi: alüminyum
Teknik Bilgi – Arka Göbek:
Tür: Zipp Cognition V2 Diski
Kilit Somunu Üzeri Boyut: 12 x 142 mm dingil
Rulmanlar: kartuş (paslanmaz çelik)
Gövde Malzemesi: alüminyum
Freehub Gövde Malzemesi: alüminyum
Freehub Gövdesi: Eksenel Debriyaj V2 (54 bağlantı noktası)
Teknik Bilgiler – Jant Teli:
Ön tel örüm deseni: 2 çapraz
Arka tel örüm deseni: 2 çapraz
Jant teli: Sapim CX-Ray
Jant Teli Boyutu: 264 mm/266 mm (ön sağ/sol), 266 mm/258 mm (arka sağ/sol)
jant teli Malzemesi: paslanmaz çelik
Tel Ucu Tipi: Sapim Secure-Loc
Tel ucu Malzemesi: alüminyum
Limitler:
Ağırlık Limiti: 115 kg toplam ağırlık
Hava Basıncı (max.): 5 bar
Lastik Tipi: Yalnızca Tubeless ve Tubeles Ready dış lastikler için onaylanmıştır. Lütfen HOOKLESS (kancasız) jantlar için lastik üreticisinin onayının verildiğinden emin olun.
Buradan Uyumlu Dış Lastik tablosuna ulaşabilirsiniz.
Özellikleri:
– modern yol bisikletlerinde tubeless kullanım için aerodinamik olarak tasarlanmış tekerlek seti
– en yüksek aero ve yan rüzgar dengesi için yapılandırılmış yüzeye ve dalgalı yüksekliğe (40/45 mm) sahip jant
– Daha fazla verimlilik ve azaltılmış yuvarlanma direnci için TSE teknolojisi
– HOOKLESS (kancasız) jant flanşı ve lastik arasındaki yumuşak geçiş, daha yüksek hız sağlar
– eşit malzeme dağılımı ağırlıktan tasarruf sağlar
– simetrik jant sırtı
– pedal çevirirken ve rölanti hızında göbekler sorunsuz çalışır
– alüminyum akslar
– Zipp’ten şimdiye kadarki en hafif tubeless tekerlek seti
– doğrudan baskı teknolojisi ile uygulanan çıkartmalarla karbon kaplama
teknoloji:
TSE™
Toplam Sistem Verimliliği, Zipp’in farklı yüzeylerde ve değişen sürüş koşullarında hıza yaklaşımıdır. TSE, hıza karşı çalışan her şeyi ortadan kaldırmayı hedefliyor: Rüzgar direnci, atalet, yuvarlanma direnci ve titreşim.
NSW
NSW, “Nest Speed Weaponry” anlamına gelir. ‘Yuva’, Zipp mühendislerinin Zipp fabrikasının bir köşesindeki penceresiz yüksek güvenlikli araştırma laboratuvarına verdikleri takma addır. Bu site veya ondan ortaya çıkan çığır açan fikirler ve tasarımlar, tüm bir jant serisinin adaşı haline geldi. Zipp NSW serisi, tüm zamanların en hızlı, en istikrarlı ve en yüksek performanslı tekerlek bileşenlerini geliştirmeye yönelik bir bilim, felsefe ve misyondur.
ImPress™
ImPress grafikleri yalnızca ağırlıktan önemli ölçüde tasarruf sağlamakla kalmaz, aynı zamanda Zipp’in imzası olan markanın benzersiz ve kalıcı bir şekilde uygulanmasına da olanak tanır.
SawTooth™ ABLC HexFin™
Bu patentli jant şekli, geleneksel aero tekerleklerin yapamadığını başarır: aerodinamik sürtünmeyi ve yanal rüzgar kuvvetlerini aynı anda azaltarak en üst düzeyde AeroBalance™ sağlar. SawTooth bunu, jantın iç çapı boyunca bir dizi kambur şekilli Hyperfoil noktasıyla mümkün kılar. HexFin ABLC çukurları (altıgen çukurlar) ile birlikte bunlar gelişmiş hava akışı sağlar. Sonuç, daha düşük aerodinamik sürtünme ve herhangi bir saldırı açısında azaltılmış yanal rüzgar kuvvetleri ile tüm zamanların en güçlü Zipp tekerlek takımıdır. Bu önemlidir çünkü rüzgar açısı ne kadar dik olursa, bisikletin yol tutuşu üzerindeki etkisi o kadar büyük olur.
Eksenel Debriyaj V2
Boş vitese her geçtiğinizde, geleneksel göbeklerdeki freehub’ın mandal mekanizması bir kampanalı fren gibi hareket ederek hızınıza mal olur. Boşta dönüş sırasında poyra kabuğu ile poyra gövdesi arasındaki direnç, özellikle yol bisikletlerinde verimlilik kaybına yol açar. Buna bir çözüm olarak Zipp, rölantide vites mekanizmasını devre dışı bırakarak sürtünmeyi azaltan Axial Clutch teknolojisine sahip Cognition arka göbeği geliştirdi. Eksenel Debriyaj Dalga Yayı ise, sürücü tekrar pedal çevirmeye başlar başlamaz hızlı ve güvenli bir şekilde yeniden devreye alır. V2 versiyonunda bu teknoloji aynı zamanda daha hızlı tepki, daha az sürtünme ve daha iyi dayanıklılık sağlar.
Renk bilgisi:
siyah:
– Jantlar: standart çıkartmalarla siyah (karbon)
– Göbekler: siyah
– Jant Telleri: siyah
– Jant Teli uçları: siyah
Modeller:
28″ takım (ön 12×100 + arka 12×142) Shimano:
Freehub: Sram/Shimano
Dişli: 8-/9-/10-/11 vites
Not: Shimano Yol Rotorunda 8-/9-/10-hızlı kasetlerin montajı 1,85 mm’lik bir ara halka gerektirir.
Üretici Parça Numaraları: 00.1918.612.000 (ön) + 00.1918.613.000 (arka)
Teslimat Kapsamı:
– 1 x Zipp 353 NSW Karbon Tubeless Centerlock tekerlek seti (ön ve arka)
– 2 x Centerlock kilit halkası