ZIPP 858 NSW Karbon 28″ Arka Jant | Tubeless | Centerlock | 12×142 mm | Sram& Shimano
858 NSW jantları, Zipp’in nihai aero silahıdır. 82 ila 85 milimetre arasındaki jant yükseklikleri sayesinde geniş bir yelken alanına sahiptirler ve hızın önemli olduğu her yerde yeni rekorlar kırmanıza yardımcı olurlar. Yol tutuşu ise daha çok 20 milimetre daha alçak jant yüksekliğine sahip tekerlekleri andırıyor. Dalga şeklindeki, patentli testere dişi tasarımı sayesinde yan rüzgarlarda son derece kararlıdırlar. Ek olarak, önceki versiyona kıyasla ağırlık (tekerlek takımı başına) 243 gram düşürüldü, bu da 858 NSW’nin kolayca hızlanmasını sağlıyor ve ayrıca onu dalgalı yol yarışları ve çok yönlü yol bisikleti tekerlekleri için ilginç kılıyor. Zipp Karbon İç Güçlendirme Teknolojisi (CiR) sayesinde jantlar %10 daha hafif hale getirilebilir ve önceki versiyon kadar stabildir. Kancasız profil ile birlikte 23 milimetreye çıkarılan iç jant genişliği, 28 milimetre genişliğindeki lastikleri aerodinamik olarak mükemmel bir şekilde bütünleştirir ve daha geniş yol bisikleti lastiklerinin daha iyi yuvarlanma direnci özelliklerinden ve daha fazla konforundan yararlanabilirsiniz.
Toplam Sistem Verimliliği (TSE)
858 NSW jantları, TSE yaklaşımı altında geliştirildi. Geliştirme hedefi, gerçekçi sürüş koşullarında var olan hız engellerini aşmak için mümkün olan en iyi çark tasarımını bulmaktı. Rüzgar direnci, yerçekimi ve yuvarlanma direncine ek olarak, buna kötü yol koşullarındaki titreşim kayıpları da dahildir.
Zipp Cognition Jant Göbeği
Almanya’da geliştirilen Cognition V2 göbek seti, benzersiz serbest tekerlek sistemi ile etkileyicidir. Sistem, dişli disk serbest çarkına benzer, ancak dişli disklerin özel düzenlemesi (eksenel kavrama) nedeniyle, geleneksel bir cırcır sistemine göre yuvarlanırken sadece yarısı kadar sürtünme direnci üretir. Göbeklerin ikinci versiyonu geliştirilmiş bir sızdırmazlık sistemine sahiptir ve serbest tekerlek mekanizması daha da duyarlıdır.
Testere dişi tasarımı
Kambur balinanın yüzgeç uçlarında modellenen aerodinamik açıdan son derece verimli testere dişi profili, 82 ila 85 milimetrelik bir kenar yüksekliği arasında değişmektedir. Yeni tasarlanmış altıgen ABLC çukurlarıyla (jantın dışındaki girintiler) birlikte tasarım, özellikle daha büyük hücum açılarında çok yüksek yan rüzgar dengesi sağlar.
ImPress grafikleri
ImPress grafik teknolojisi ile Zipp yazısı doğrudan jantın üzerine basılır. Bu, jantlardaki girintili yapıların tam etkisini ortaya çıkarmasına izin verir.
NOT: Hookless profil nedeniyle, Zipp 858 NSW jantları yalnızca ETRTO uyumlu tubeless lastiklerin kullanımına uygundur. Bununla birlikte, karşılık gelen tubeless lastikler, tekerlekler üzerinde bir iç lastik ile sorunsuz bir şekilde sürülebilir. Zipp Hookless tekerleğiniz için tüm uyumlu lastiklerin bir özetini Buradan bulabilirsiniz.
Teknik özellikler:
Kullanım amacı : zamana karşı, triatlon, yarış bisikleti
Boyut: 28″ (ETRTO: 23-622)
Jant tipi: karbon kattığı (sadece iç lastiksiz lastikler için)
Fren tipi: sadece disk fren için
Fren diski montajı: Centerlock
Malzemeler: karbon, alüminyum
İç genişlik: 23mm
Dış genişlik: 27mm
Jant yüksekliği: 82 – 85 mm
Delik sayısı: 20 delik
Aks standardı : 12×142 mm aks tipi (QR12)
rulman : 4x endüstriyel rulman
Filibir Uyumluluğu: 11-/ 12 vitesli Sram&Shimano Yol
Filibir tipi: Eksenel Debriyaj dişli disk sistemi; Tekerlek devri başına 54 dinlenme noktası
Konuşmacı: 20x J-Bend Sapim CX-Ray
tubeless özellikli: evet
önerilen lastik genişliği: 25-32 mm (28 mm lastikler için aerodinamik olarak optimize edilmiştir)
maksimum lastik basıncı: 5 bar (73 psi)
maksimum sistem ağırlığı: 114 kg
Bitiş: UD karbon mat
Ağırlık: 830g (tubeless bant ve tubeless valf olmadan)
Teslimat kapsamı:
1x arka tekerlek Zipp 858 NSW
1x tubeless jant bandı
1x tüpsüz valf
1x merkezi Centerlock halkası
Shimano/SRAM 10-vites kasetler için 1x ara parçası
EAN:710845880810
MPN:00.1918.698.000