ZIPP 454 NSW Karbon 28″ Ön Jant | Tubeless | Centerlock |12×100 mm
454 NSW, performans odaklı sürücüler için nihai yol yarışı ve hızlı sürüş tekerlek setidir. Aerodinamik verimliliği, yan rüzgar stabilitesi ve düşük ağırlığı ile tüm koşullar ve rota profilleri için idealdir.
23 milimetrelik çok geniş iç jant genişliğine rağmen, 454 NSW, 25 milimetre genişliğindeki iç lastiksiz lastikler için optimize edilmiştir. Geniş iç genişlik sadece daha düşük yuvarlanma direnci sağlamakla kalmaz, aynı zamanda titreşim kayıplarını azaltmak ve konforu artırmak için lastiklerin daha düşük hava basınçlarıyla sürülmesine olanak tanır. Hookles (kancasız) tasarım, lastik ve jant yanları arasında neredeyse kesintisiz bir geçiş sağlar ve son derece düşük hava direnci sağlar. Kancaların kullanılmaması ayrıca jant flanşlarını delinme durumunda daha sağlam hale getirir ve önceki versiyonlara kıyasla önemli ölçüde ağırlık tasarrufuna katkıda bulunur. Karbon katmanlarının yapısındaki diğer optimizasyonlarla birlikte tekerlek takımının ağırlığı 1358 grama düşürülebilir. Bu, 454 NSW tekerleklerini son derece çevik ve hafif ayaklı yapar. Zipp tarafından görevlendirilen bir saha testinde, yeni 454 NSW güçlü yönlerini göstermeyi başardı. Bir önceki versiyonla karşılaştırıldığında, 85 kg (tekerlek dahil) sistem ağırlığına sahip sürücü, 40 km/s’lik bir hızı korumak için 10 watt daha az pedal çevirme gücüne ihtiyaç duyuyordu.
Toplam Sistem Verimliliği (TSE)
454 NSW jantları, TSE yaklaşımı altında geliştirildi. Geliştirme hedefi, gerçekçi sürüş koşullarında var olan hız engellerini aşmak için mümkün olan en iyi çark tasarımını bulmaktı. Rüzgar direnci, yerçekimi ve yuvarlanma direncine ek olarak, buna kötü yol koşullarındaki titreşim kayıpları da dahildir.
Zipp Cognition Jant Göbeği
Almanya’da geliştirilen Cognition V2 göbek seti, benzersiz serbest tekerlek sistemi ile etkileyicidir. Sistem, dişli disk serbest çarkına benzer, ancak dişli disklerin özel düzenlemesi (eksenel kavrama) nedeniyle, geleneksel bir cırcır sistemine göre yuvarlanırken sadece yarısı kadar sürtünme direnci üretir. Göbeklerin ikinci versiyonu geliştirilmiş bir sızdırmazlık sistemine sahiptir ve serbest tekerlek mekanizması daha da duyarlıdır.
Testere dişi tasarımı
Kambur balinanın yüzgeç uçlarında modellenen aerodinamik açıdan son derece verimli testere dişi profili, 82 ila 85 milimetrelik bir kenar yüksekliği arasında değişmektedir. Yeni tasarlanmış altıgen ABLC çukurlarıyla (jantın dışındaki girintiler) birlikte tasarım, özellikle daha büyük hücum açılarında çok yüksek yan rüzgar dengesi sağlar.
ImPress grafikleri
ImPress grafik teknolojisi ile Zipp yazısı doğrudan jantın üzerine basılır. Bu, jantlardaki girintili yapıların tam etkisini ortaya çıkarmasına izin verir.
NOT: Hookless profil nedeniyle, Zipp 454 NSW jantları yalnızca ETRTO uyumlu tubeless lastiklerin kullanımına uygundur. Bununla birlikte, karşılık gelen tubeless lastikler, tekerlekler üzerinde bir iç lastik ile sorunsuz bir şekilde sürülebilir. Zipp Hookless tekerleğiniz için tüm uyumlu lastiklerin bir özetini Buradan bulabilirsiniz.
Teknik özellikler:
Kullanım amacı : yol bisikleti, zamana karşı, triatlon
Tekerlek boyutu: 28″ (ETRTO: 23-622)
Jant tipi: karbon (sadece Tubeless lastikler için)
Fren tipi: sadece disk fren için
Fren diski montajı: Centerlock
Malzemeler: karbon, alüminyum
İç genişlik: 23mm
Dış genişlik: 28mm
Jant Yüksekliği: 58mm
Delik sayısı: 24 delik
Aks standardı : 12×100 mm aks tipi (QR12)
rulman : 2x endüstriyel rulman
Konuşmacı: 24x J-Bend Sapim CX-Ray
tubeless özellikli: evet
önerilen lastik genişliği: 25-32 mm (25 mm lastikler için aerodinamik olarak optimize edilmiştir)
maksimum lastik basıncı: 5 bar (73 psi)
maksimum sistem ağırlığı: 113 kg
Bitiş: UD karbon mat
Ağırlık : 652g (tubeless valf ve tubeless bant dahil olmadan)
Teslimat kapsamı:
1x arka tekerlek Zipp 454 NSW
1x tubeless jant bandı
1x UST valf
1x merkezi Centerlock halkası