Fulcrum’un Racing 4’ü, arazi ne olursa olsun, biraz daha fazlasını sunabiliyor. Hafif, orta yükseklikteki jant profili, onu kıskanılacak bir yaklaşımla ve performansa odaklanan gözlerle sürekli bir keşif haline getiriyor. 35 mm’lik profiliyle Racing 4, estetik ve performans arasında başarılı bir denge sergiliyor. Orta yükseklikteki jant profili düz zeminlerde sürüş sırasında sizi sıkıntıya sokmadan fark yaratır, yeniden hızlanırken canlı ve çevik kalır.
Özellikler:
Başvuru:
Yol / Triatlon
Tekerlek boyutu:
28″
Lastik Tipi:
kattığı lastik
Konuşmacı Sayısı:
16 (ön) / 21 (arka)
Fren Tipi:
jant freni
Tüpsüz Sistem:
hiçbiri
Freehub Uyumluluğu:
Shimano Freehub:
8-/9-/10-/11 vitesli Shimano
Kampçı Freehub:
9-/10-/11-/12 vitesli Campagnolo
Not:
Shimano serbest göbek gövdelerine 8-/9-/10 vitesli kasetlerin takılması 1,85 mm’lik bir ara parça gerektirir.
Teknik Bilgiler – Jant:
Boyutlar (ETRTO):
17-622
İç Genişlik:
17mm
Dış Genişlik:
23 mm
Derinlik:
35mm
Jant Malzemesi:
alüminyum
Teknik Bilgiler – Ön Göbek:
Kilit Somunu Boyutu Üzerinde:
9×100 mm, standart hızlı çıkarma
Rulmanlar:
ayarlanabilir kartuş, mühürlü
Gövde Malzemesi:
alüminyum
Teknik Bilgiler – Arka Göbek:
Kilit Somunu Boyutu Üzerinde:
10×130 mm, standart hızlı çıkarma
Rulmanlar:
ayarlanabilir kartuş, mühürlü
Gövde Malzemesi:
alüminyum
Freehub Gövde Malzemesi:
Plazma ile tedavi edilen
Teknik Bilgiler – Bağlama:
Ön Bağlama Deseni:
radyal
Arka Bağlama Deseni:
radyal (L), 2 çapraz (R)
Konuştu Tipi:
aero / düz çekme
Konuşulan Malzeme:
paslanmaz çelik
Meme Malzemesi:
alüminyum
Için onaylandı:
Ağırlık sınırı:
109 kg toplam ağırlık
Önerilen Lastik Genişliği:
25 – 28mm
Özellikler:
alüminyum kanatlı ön göbek
alüminyum kanatlı arka göbek
frezelenmiş fren kanatları
eğimli kenar kenarları
Teknoloji:
RPV Dinamik Denge™
Konsept basit ve ustacadır: Jant bağlantısının kütlesini, tam olarak jantın diğer tarafına konumlandırılmış eşdeğer bir kütle ile dengeleyin. Sınıfının en iyisi modellerde bu, jant bağlantısının karşısındaki alanda özel işlemeyle elde edilir. Sonuç, dönüş sırasında mükemmel şekilde dengelenmiş bir tekerlektir.
2:1 İkiye Bir™
Sürücü tam güçle pedal çevirdiği anda, kasetin dönmesi serbest göbek tarafındaki jant tellerinin gevşemesine neden olur ve bu da jant gerginliğinin kaybolmasına neden olur. Bu da bütünün aşırı derecede bükülmesine neden olur ve bu da kaçınılmaz olarak enerji kaybı anlamına gelir. Fulcrum, bisikletteki bu klasik sorunu, 2:1 İkiye Bir Tel Oranı patentiyle, yani kritik alanlarda iki kat daha fazla jant teli ile çözmüştür. Bu sayede iki jant teli bir telin görevini üstlenir, tekerleğin esnemesi ve bükülmesi düşük kalır ve sporcunun enerjisinin aktarımı çok daha verimli hale gelir. Bu patent sayesinde jant teli gerginlikleri daha dengeli olup jant, göbek ve jant tellerinin yorulma mukavemeti çok daha yüksektir.
Renk İndeksi:
Jant: siyah, siyah / kırmızı çıkartmalar
Hub’lar: siyah, siyah / kırmızı çıkartmalar
Konuşmacılar: siyah
Meme uçları: siyah
Üretici Numarası:
Kampçı Freehub:
R4-19CFRBC
Shimano Freehub:
R4-19CFRBS
İçindekiler:
1 x Fulcrum Racing 4 C17 Clincher tekerlek seti (ön ve arka tekerlek)
2 x Fulcrum hızlı sürümü
1 x ara parçası (yalnızca Shimano)
Ağırlık:
siyah/28″ set (ön 9×100 + arka 10×130) Campy: 1725 g
siyah/28″ set (ön 9×100 + arka 10×130) Shimano: 1725 g