DİKKAT !
SİPARİŞ VERMEDEN ÖNCE !
ÜRÜNÜN TEMİN SÜRESİ
KADRO BOYU VE ÖDEME KOŞULLARI İÇİN
İLETİŞİME GEÇİNİZ.
Süper hızlı 29 inç tekerleklerle Recules, ister zorlu tırmanışlarda ister teknik inişlerde olsun, her türlü engelin üzerinde size maksimum hız sağlayacaktır. İhtiyacınız olan tek dağ bisikleti bu olabilir.
Relues ürün yelpazemizdeki en çok yönlü seridir. 140 mm arka süspansiyona ve 150 mm çatallara sahip, güçlü ve dengeli, aynı zamanda çevik ve eğlenceli bir bisiklet tasarladık; size yerel ormanlarda tüm gün süren uzun sürüşlerin, atlamaların veya sürüşlerin üstesinden gelme konusunda güven veren bir bisiklet tasarladık.
Çerçeve her bisikletin kalbi ve ruhudur. Reclus’larımız, uçlu ve hidroformlu boru sistemi, dövme süspansiyon bağlantıları ve sızdırmaz pivot yatakları ile mükemmel şekilde tasarlanmış bir alüminyum çerçeve etrafında inşa edilmiştir.
Primer, JS Tune Trail süspansiyonumuzla donatılmıştır. Bu, başlangıçta küçük tümsekleri absorbe eden, ardından yumuşak bir şekilde destekleyici bir orta vuruş platformuna ve son olarak da kontrollü bir vuruş tabanına geçiş yapan yumuşak ve duyarlı bir sistem elde edeceğiniz anlamına gelir. Tüm bunlar, bol miktarda destek sağlayan, her şeyin üstesinden gelebilen ve her durumda sonsuz kavrama sağlayan oldukça öngörülebilir bir sürüşle sonuçlanır.
Marka: |
Intense |
Mevsim: | 2024 |
Zemin: | üniseks |
Yaş: | yetişkinler için |
Bisiklet türü: | çift süspansiyon |
Amaç: | iz |
Ekipman seviyesi: | ortalama |
Çerçeve malzemesi: | alüminyum |
Çerçeve: | Uçlu ve hidroformlu 6061-T6 alüminyum arka ve ön üçgenler, dövme bağlantılı JS Tuned Trail AL süspansiyon (140 mm hareket), dahili kablolama, ISCG 05 koruma montaj parçaları, TA 12×148 mm çıkışlar, konik kap. Amortisör tipi Metrik 210x50mm. UDH standardı için evrensel anahtar tutucusu. |
Tekerlek montajı: | eksen |
Fren montajı: | montaj sonrası |
Süspansiyon tipi: | sanal dönme ekseni |
Süspansiyon hareketi, mm: | 140 |
Çatal tasarımı: | yağ-hava |
Çatal: | SR Suntour Zeron 36X Boost EQ 2CR, 150mm hareket, kilitleme, Ekolazer haznesi hava basıncı ayarı, geri tepme ayarı, konik çubuk, 15x110mm aks |
Arka amortisör: | SR Suntour Tri-Air2 3CR, 3 konumlu sıkıştırma ayarı, hava basıncı ayarı, geri tepme ayarı |
Arka amortisör stroku, mm: | 50 |
Kök: | Intense Recon, 3D dövme alüminyum, uzunluk 45 mm |
Direksiyon: | Intense Recon, alüminyum, uçlu, genişlik 780 mm |
Gidon: | Yoğun kilitlenme |
Direksiyon kolonu: | Tange Seiki, kombine (ZS44 – EC49), contalı rulman |
Değiştiriciler: | Shimano CUES U6000, 11skr (yalnızca sağ) |
Hız sayısı: | 11 |
Arka vites değiştirici: | Shimano CUES U6000, Gölge+ |
Ayak: | ortalama |
Kaset: | Shimano CUES LG400, 11-50T, 11skr |
Taşıma: | Shimano BSA, contalı yatak, dış kaplar |
Sistem: | Shimano CUES U6000, 32T aynakol dişlisi, aks aracılığıyla |
Zincir: | Shimano LG500 |
İnç cinsinden tekerlek boyutu: | 29 |
Ön göbek: | Alüminyum gövde, contalı yatak, 15x110mm aks için |
Arka Göbek: | Alüminyum gövde, contalı yatak, HG tambur, 12x148mm aks |
Jantlar: | e*on üç LG1 Plus Enduro Alüminyum Çift Tubeless Hazır |
Lastikler: | Maxxis Forekaster 29×2,4″ EXO/TR 60TPI, tüpsüz mümkün |
Fren tipi: | disk hidrolik |
Ön fren: | Tektro HD-M275, hidrolik, 180 mm disk |
Arka fren: | Tektro HD-M275, hidrolik, 180 mm disk |
Koltuk direği: | Yoğun, alüminyum, iki cıvatalı |
Sele: | Yoğun Yol, Cro-mo çerçeveleri |
Ağırlık, kg (pedalsız): | 16.5 |
Belirtilen ağırlık hangi boyuttadır: | M |
INTENSE hikayesi bir tutku, yenilik ve yaratıcılık hikayesidir.
Intense, yokuş aşağı bir efsanedir ve uzun bir geçmişi olan dünyanın en ünlü şirketlerinden biridir. Şirketin uzmanları çerçevelerini oluştururken yalnızca en yeni ve en modern teknolojileri kullanıyor.
1990 yılında Jeff Steber, dünyanın daha önce hiç görmediği tamamen yeni bir bisiklet yaratma fikrini ortaya attı.
Motokros hayranı olduğu için benzer bir şey yapmak istedi ama bisiklet şeklinde.
Garajında çift süspansiyonlu bir çerçeve çizimi oluşturmaya başladı; süspansiyon fikri, Horst Link’e desteklerle bağlanan bir MacPherson’dı.
Böylece Spyder adı verilen, 3 inçlik süspansiyon hareket mesafesine sahip ilk şasi prototipi doğmuş oldu. Jeff, o zamanın DH bisikletçileriyle aktif olarak iletişim kurdu ve onları buluşunu yerel parkurlarda denemeye memnuniyetle davet etti. Bisikleti denedikten sonra birçok sürücü bisikletin “yoğun” bir his verdiğini söyledi, dolayısıyla INTENSE adı da buradan geliyor.
Jeff, 1993 yılında prototipini Interbike sergisine getirdi ve burada fikrinin tüm potansiyelini fark etti. Sergi sonrasında INTENSE markasını tescil ettirdi.
Ve 1994 yılında, o yılların endüstrisinde devrim yaratan ve uzun süre DH’nin simgesi haline gelen efsanevi M1 yaratıldı.
Yıllar geçtikçe ve gelişme devam ettikçe M1 gelişti ve olduğu yerde kaldı.
2000’li yılların başına doğru, ilk tam teşekküllü AM bisiklet ortaya çıktı – TRACER.
2001 yılında INTENSE, Santa Cruz ile birlikte VPP süspansiyon sisteminin patentini aldı.
2003 yılında Greg Minard, INTENSE’in güncellenmiş M1’ini (daha düşük ve daha uzun geometriye sahip) kullanarak DH Dünya Kupası’nı getirdi. Bu noktadan sonra dağ bisikletleri değişmeye ve daha tanıdık, modern bir görünüme bürünmeye başladı.
INTENSE’in gelişimi bugüne kadar durmuyor, model yelpazesi büyümeye devam ediyor ve yeni ve yeniden tasarlanmış modellerle dolduruluyor. Ve 2024 yılında INTENSE, efsanevi M1 serisini yeniden canlandırmaya karar verdi. Böyle efsane bir marka için gerçekten çok yoğun bir hikaye.