DİKKAT !
SİPARİŞ VERMEDEN ÖNCE !
ÜRÜNÜN TEMİN SÜRESİ
KADRO BOYU VE ÖDEME KOŞULLARI İÇİN
İLETİŞİME GEÇİNİZ.
Sniper XC tamamen arazi hızıyla ilgilidir… hem yukarı hem de aşağı. Hızlı ve eğlenceli, gerçekten yenilikçi bir XC motosiklet. Yokuş yukarı çıkmayı sever ama inişe de her zaman hazırdır. Daha uzun üst boru, daha kısa gidon, daha geniş gidon, alçaltılmış orta braket ve daha gevşek kafa açısı, heyecan verici ama dengeli bir bisiklet yaratmak için bir araya geliyor. Tek bir sistem olarak çalışmak üzere tasarlanmış eksiksiz bir sistemdir. Aşamalı XC geometrisine ve 29 inç tekerleklere sahip, ultra hafif tamamen karbon şasi (M boyutu için 1,95 kg), üst düzey yarışlar için ihtiyacınız olan şeydir. Sniper XC tamamen arazi hızıyla ilgilidir… hem yukarı hem de aşağı. Hızlı ve eğlenceli, gerçekten yenilikçi bir XC motosiklet…
Her şey geometriyle ilgili. Uzun, alçak ve konik borular artık sadece yokuş aşağı sürücüler için değil, aynı zamanda XC Trail (DC) bisikletleri için de “yeni normal”. Bu gerçekten oyunun kurallarını değiştiren bir şey. Kısa tur bisikletlerinin uzun tur kardeşlerinden farklı olması gerektiğine inanıyoruz, bu nedenle Sniper T ile DH’nin agresif ruhunu taşıyan bir XC yol bisikleti yarattık.
Sniper’ı sürmenin size güven vereceğini biliyoruz. Otoyolda tırmanmak, inmek veya ilerlemek… bunların hepsi güçlü ama etkili bir kolaylıkla gerçekleşir. Sniper’ın araziyi bu kadar hızlı ve zahmetsizce aşma şekli ilham verici ve inişlerle ilgili bir keşiften başka bir şey değil.
Mühendislik ekibimiz, şoku tipik XC sürüş koşullarına uyacak şekilde ayarlayarak Sniper T’nin pedal çevirme tepkisini optimize etmeye odaklandı. JS Tube XC Link süspansiyonu, hızlı tepki veren küçük darbe tepkisi, sert pedal çevirme verimliliği için orta destek ve yüksek geç vuruş ilerlemesi ile tasarlandı. Tüm bunlar, bol miktarda destek sağlayan, her şeyin üstesinden gelebilen ve her durumda sonsuz kavrama sağlayan oldukça öngörülebilir bir sürüşle sonuçlanır.
Marka: | Yoğun |
Mevsim: | 2024 |
Zemin: | üniseks |
Yaş: | yetişkinler için |
Bisiklet türü: | çift süspansiyon |
Amaç: | Memleket boyunca |
Ekipman seviyesi: | profesyonel |
Çerçeve malzemesi: | karbon |
Çerçeve: | Monokok karbon ön ve arka üçgenler, karbon üst bağlantılı JS Ayarlı XC süspansiyon (100 mm hareket), titanyum süspansiyon cıvataları, dahili kablolama, TA 12×148 mm çıkışlar, konik kap. Amortisör tipi Metrik 165x40mm. UDH standardı için evrensel anahtar tutucusu. |
Tekerlek montajı: | Burada |
Fren montajı: | direk montajı |
Süspansiyon tipi: | sanal dönme ekseni |
Süspansiyon hareketi, mm: | 100 |
Çatal tasarımı: | yağ-hava |
Çatal: | Fox 32 Performance Float SC, 100mm hareket, 3 pozisyonlu sıkıştırma, hava yayı, geri tepme ayarı, 15x110mm aks |
Arka amortisör: | Fox Float DPS Performance EVOL, 3 konumlu ayar (Açık/Orta/Sert), hava basıncı ayarı, geri tepme ayarı |
Arka amortisör stroku, mm: | 40 |
Kök: | Intense Recon XC, 3D dövme alüminyum, uzunluk 60 mm (M) – 70 mm (L/XL) |
Direksiyon: | Intense Recon Flat, alüminyum, vuruş, genişlik 760 mm |
Gidon: | Yoğun kilitlenme |
Direksiyon kolonu: | Cane Creek Entegre (IS41 – IS52), Sızdırmaz Rulman |
Değiştiriciler: | Shimano SLX M7100, 12 vitesli (yalnızca sağ) |
Hız sayısı: | 12 |
Arka vites değiştirici: | Shimano SLX M7100, Gölge+ |
Ayak: | ortalama |
Kaset: | Shimano SLX M7100 10-51T, 12скр |
Taşıma: | Shimano PF92, contalı yatak, dış kaplar |
Sistem: | Shimano SLX M7100, yıldız 32T |
Zincir: | Shimano SLX |
İnç cinsinden tekerlek boyutu: | 29 |
Ön göbek: | 15x110mm aks için yoğun, alüminyum muhafaza, sızdırmaz yatak |
Arka Göbek: | Yoğun, alüminyum gövde, sızdırmaz yatak, MS tambur, 12×148 mm aks |
Jant: | e*on üç XCX Alüminyum Çift Borusuz Hazır |
Lastikler: | Maxxis Recon 29×2,25″ 3C EXO/TR 60TPI, tüpsüz mümkün |
Fren tipi: | disk hidrolik |
Ön fren: | Shimano Deore M6100, hidrolik, 160mm disk |
Arka fren: | Shimano Deore M6100, hidrolik, 160mm disk |
Koltuk direği: | Yoğun Keşif Damlalığı, hareket mesafesi 150mm(M) – 170mm(L/XL) |
Sele: | Ne kadar da güzel Silverado |
Ağırlık, kg (pedalsız): | 11.59 |
Belirtilen ağırlık hangi boyuttadır: | M |
INTENSE hikayesi bir tutku, yenilik ve yaratıcılık hikayesidir.
Intense, yokuş aşağı bir efsanedir ve uzun bir geçmişi olan dünyanın en ünlü şirketlerinden biridir. Şirketin uzmanları çerçevelerini oluştururken yalnızca en yeni ve en modern teknolojileri kullanıyor.
1990 yılında Jeff Steber, dünyanın daha önce hiç görmediği tamamen yeni bir bisiklet yaratma fikrini ortaya attı.
Motokros hayranı olduğu için benzer bir şey yapmak istedi ama bisiklet şeklinde.
Garajında çift süspansiyonlu bir çerçeve çizimi oluşturmaya başladı; süspansiyon fikri, Horst Link’e desteklerle bağlanan bir MacPherson’dı.
Böylece Spyder adı verilen, 3 inçlik süspansiyon hareket mesafesine sahip ilk şasi prototipi doğmuş oldu. Jeff, o zamanın DH bisikletçileriyle aktif olarak iletişim kurdu ve onları buluşunu yerel parkurlarda denemeye memnuniyetle davet etti. Bisikleti denedikten sonra birçok sürücü bisikletin “yoğun” bir his verdiğini söyledi, dolayısıyla INTENSE adı da buradan geliyor.
Jeff, 1993 yılında prototipini Interbike sergisine getirdi ve burada fikrinin tüm potansiyelini fark etti. Sergi sonrasında INTENSE markasını tescil ettirdi.
Ve 1994 yılında, o yılların endüstrisinde devrim yaratan ve uzun süre DH’nin simgesi haline gelen efsanevi M1 yaratıldı.
Yıllar geçtikçe ve gelişme devam ettikçe M1 gelişti ve olduğu yerde kaldı.
2000’li yılların başına doğru, ilk tam teşekküllü AM bisiklet ortaya çıktı – TRACER.
2001 yılında INTENSE, Santa Cruz ile birlikte VPP süspansiyon sisteminin patentini aldı.
2003 yılında Greg Minard, INTENSE’in güncellenmiş M1’ini (daha düşük ve daha uzun geometriye sahip) kullanarak DH Dünya Kupası’nı getiriyor. Bu noktadan sonra dağ bisikletleri değişmeye ve daha tanıdık, modern bir görünüme bürünmeye başladı.
INTENSE’in gelişimi bugüne kadar durmuyor, model yelpazesi büyümeye devam ediyor ve yeni ve yeniden tasarlanmış modellerle dolduruluyor. Ve 2024 yılında INTENSE, efsanevi M1 serisini yeniden canlandırmaya karar verdi. Böyle efsane bir marka için gerçekten çok yoğun bir hikaye.