DİKKAT !
SİPARİŞ VERMEDEN ÖNCE,
ÜRÜNÜN TEMİN SÜRESİ,
KADRO BOYU VE ÖDEME KOŞULLARI İÇİN
İLETİŞİME GEÇİNİZ.
Yolda veya arazide, grup sürüşlerinde veya tek başına parkurlarda Fenix arkanızda.Fenix ciddi arazi sürüşü için tasarlandı, ancak tüm yüzeylerde eşit derecede rahat, her şeyi yapabilen bir bisiklet. İster şehirde ister kırsal alanda macera arıyor olun, bu bisiklet sizi her yere götürecektir. Fenix’in çok yönlülüğü, her türlü araziyi kolaylıkla aşmanıza olanak tanır ve sıkıcı yoldan çıkmanıza yardımcı olur. Maceranız başlasın.
Fenix \u200b\u200bCR, hem çerçevede hem de her iki çatal ayağında en uygun sayıda kulpla donatılmıştır ve bu sayede çok çeşitli durumlar için çeşitli şişe tutucuları, bağlantı elemanları, çantalar veya ataşmanları kullanmanıza olanak tanır. Fenix ayrıca çamurluk montaj yerleri için de alana sahiptir, böylece yağmurlu günlerde bir sürüşü kaçırmanıza gerek kalmaz.
Fenix CR çerçevesi ve bileşenleri özellikle dayanıklılık, güvenilirlik ve performans için seçilmiştir. Tamamen çakıl için optimize edilmiş karbon fiber şasi ve çatal (akslar arası) titreşim sönümleme ve platform sertliğinin mükemmel kombinasyonunu sağlarken, 40 mm genişliğinde Maxxis Reaver iç lastiksiz lastikler çok çeşitli yüzeylerde denge, konfor, kontrol ve çekiş sağlar.
Nispeten uzun dingil mesafesi, engebeli arazide hızda stabilite sağlar. Hafifçe dik bir çatal açısı, rahat ve kontrollü bir sürüş sağlar, ancak çakıllı bir bisikletle ilişkili yol tutuşunu ve “sürüş hissini” kaybetmez.
Çerçeve, 700x42C’ye kadar lastiklerin kullanılmasına izin verir (minimum boşluklarla ve kanatsız 700x45C).
Marka: | Yoğun |
Mevsim: | 2024 |
Zemin: | üniseks |
Yaş: | yetişkinler için |
Bisiklet türü: | katı |
Amaç: | çakıl |
Ekipman seviyesi: | profesyonel |
Çerçeve malzemesi: | karbon |
Çerçeve: | Optimize Edilmiş Yerleştirme teknolojisi kullanılarak oluşturulan tam karbon çerçeve. Dahili kablolama, TA 12x142mm çıkışlar. |
Tekerlek montajı: | eksen |
Fren montajı: | düz montaj |
Çatal tasarımı: | zorlu |
Çatal: | Yoğun Fenix CR, tam karbon yapı, konik gövde, FM disk fren montajı, dahili kablo yönlendirme, 12x100mm aks. Ekipman için bacaklarda bonklar. |
Kök: | Intense Recon Gravel, dövme alüminyum, uzunluk 70mm(S) – 90mm(M/L) – 100mm(XL) |
Direksiyon: | Intense Recon Gravel, alüminyum, 12° bombeli |
Gidon: | Yoğun Çakıl HFR |
Direksiyon kolonu: | entegre, sızdırmaz rulman |
Değiştiriciler: | Shimano GRX RX600, 2x11skr |
Hız sayısı: | 22 |
Arka vites değiştirici: | Shimano GRX RX810, Gölge+ |
Ayak: | uzun |
Ön vites değiştirici: | Shimano GRX RX810 |
Kaset: | Shimano 105 HG700 11-34T, 11skr |
Taşıma: | Shimano PF86.5, contalı yatak, dış kaplar |
Sistem: | Shimano GRX RX600, 46/30T aynakol dişlileri |
Zincir: | KMC X11 |
İnç cinsinden tekerlek boyutu: | 28 |
Ön göbek: | Alüminyum gövde, contalı yatak, 12x100mm aks |
Arka Göbek: | Alüminyum gövde, contalı yatak, HG tambur, 12x142mm aks |
Jantlar: | WTB ST i23 TCS Alüminyum Çift Borusuz Hazır |
Lastikler: | Maxxis Reaver 700x40C EXO/TR 120TPI, tüpsüz mümkün |
Fren tipi: | disk hidrolik |
Ön fren: | Shimano GRX RX400, hidrolik, 160 mm disk |
Arka fren: | Shimano GRX RX400, hidrolik, 160 mm disk |
Koltuk direği: | Yoğun Keşif Çakıl, alüminyum |
Sele: | Yoğun Çakıl, Cro-mo çerçeveleri |
Ağırlık, kg (pedalsız): | 9.7 |
Belirtilen ağırlık hangi boyuttadır: | M |
INTENSE’in hikayesi tutku, yenilik ve yaratıcılığın hikayesidir.
Intense, yokuş aşağı bir efsanedir ve uzun bir geçmişi olan dünyanın en ünlü şirketlerinden biridir. Şirketin uzmanları çerçevelerini oluştururken yalnızca en yeni ve en modern teknolojileri kullanıyor.
1990 yılında Jeff Steber, dünyanın daha önce hiç görmediği tamamen yeni bir bisiklet yaratma fikrini ortaya attı.
Motokros hayranı olduğu için benzer bir şey yapmak istedi ama bisiklet şeklinde.
Garajında çift süspansiyonlu bir çerçeve çizimi oluşturmaya başladı; süspansiyon fikri, Horst Link’e desteklerle bağlanan bir MacPherson’du.
Böylece Spyder adı verilen, 3 inçlik süspansiyon hareketine sahip ilk şasi prototipi doğmuş oldu. Jeff, o zamanın DH bisikletçileriyle aktif olarak iletişim kurdu ve onları buluşunu yerel parkurlarda denemeye memnuniyetle davet etti. Bisikleti denedikten sonra birçok sürücü bisikletin “yoğun” bir his verdiğini söyledi, dolayısıyla INTENSE adı da buradan geliyor.
Jeff, 1993 yılında prototipini Interbike sergisine getirdi ve burada fikrinin tüm potansiyelini fark etti. Sergi sonrasında INTENSE markasını tescil ettirdi.
Ve 1994 yılında, o yılların endüstrisinde devrim yaratan ve uzun süre DH’nin simgesi haline gelen efsanevi M1 yaratıldı.
Yıllar geçtikçe ve gelişme devam ettikçe M1 gelişti ve olduğu yerde kaldı.
2000’li yılların başına doğru, ilk tam teşekküllü AM bisiklet ortaya çıktı – TRACER.
2001 yılında INTENSE, Santa Cruz ile birlikte VPP süspansiyon sisteminin patentini aldı.
2003 yılında Greg Minard, INTENSE’in güncellenmiş M1’ini (daha düşük ve daha uzun geometriye sahip) kullanarak DH Dünya Kupası’nı getiriyor. Bu noktadan sonra dağ bisikletleri değişmeye ve daha tanıdık, modern bir görünüme bürünmeye başladı.
INTENSE’in gelişimi bugüne kadar durmuyor, model yelpazesi büyümeye devam ediyor ve yeni ve yeniden tasarlanmış modellerle dolduruluyor. Ve 2024 yılında INTENSE, efsanevi M1 serisini yeniden canlandırmaya karar verdi. Böyle efsane bir marka için gerçekten çok yoğun bir hikaye.