DİKKAT !
SİPARİŞ VERMEDEN ÖNCE,
ÜRÜNÜN TEMİN SÜRESİ,
KADRO BOYU VE ÖDEME KOŞULLARI İÇİN
İLETİŞİME GEÇİNİZ.
Bu bisiklet, patika macerası ruhuna sahip, hızlı tekli pist ve teknik bölümlerde kendine güvenen, uzun tırmanışların zorluklarına göğüs germeye hazır ve yeni rotaları keşfetmeye meraklı sürücüler için tasarlandı. Kardeşleri gibi Optic C3 de mükemmel bir kavrama ve yol tutuş performansı dengesi sağlayan modern, yokuş aşağı hazır 125 mm süspansiyon geometrisi ve kinematik sunuyor. İz kanonlarını takiben, 140 mm’ye yükseltilmiş stroklu bir çatal, 29 inç tekerlekler ve ne şanzıman dişlilerinin sayısı ve aralığı ne de güç açısından “eski” modellerden daha düşük olmayan güvenilir ekipmanlarla donatılmıştır. pistonlu frenlerde veya iniş kolaylığı ve yönetimde kontrolden sorumlu bileşenlerde. Bu şimdiye kadarki en eğlenceli ve en uygun fiyatlı karbon Optiktir.
Marka: | Norco |
Mevsim: | 2021 |
Zemin: | üniseks |
Yaş: | yetişkinler için |
Bisiklet türü: | çift süspansiyon |
Amaç: | iz |
Ekipman seviyesi: | yarı profesyonel |
Çerçeve malzemesi: | karbon |
Çerçeve: | 29″ tekerlekler için kısa, güçlendirilmiş desteklere sahip karbon ön üçgen ve alüminyum arka üçgen. ART dört bağlantılı süspansiyon sistemi, 125 mm hareket. Optimize edilmiş iz geometrisi Ride Aligned. 65 derecelik baş açısı. BOOST arka tekerlek boşlukları – 148×12 mm. Arka fren bağlantıları Postmount Standart Konik Başlıklı Boru (Üst – 1,1/8″, alt – 1,5″) Dahili kablo yönlendirmesi. |
Tekerlek montajı: | eksen |
Fren montajı: | montaj sonrası |
Süspansiyon tipi: | dört bağlantılı |
Süspansiyon hareketi, mm: | 130 |
Çatal tasarımı: | yağ-hava |
Çatal: | Rock Shox Pike Select 140mm, DebonAir – hava yayı, Charger RC kartuş – geri tepme ve düşük hızda sıkıştırma ayarı, Boost 15×110 montaj parçası. |
Strok ayarı: | HAYIR |
Arka amortisör: | Rockshox Super Deluxe Ultimate DH 125mm – hava yayı, geri tepme ve sıkıştırma ayarları |
Arka amortisör stroku, mm: | 125 |
Kök: | Alüminyum 6061, uzunluk – 45 mm, kelepçe – 35″ |
Direksiyon: | TranzX alüminyum, değişken kalınlık, uzunluk – 780 mm |
Gidon: | DMR Ölüm Tutuşu |
Direksiyon kolonu: | FSA, entegre, endüstriyel rulmanlar |
Değiştiriciler: | Shimano SLX SL-M7100-IR I-Spec EV 12psd |
Hız sayısı: | 12 |
Arka vites değiştirici: | Shimano XT RD-M8100 12 vitesli |
Ayak: | uzun |
Kaset: | Shimano SLX 12 vitesli 10/51 |
Taşıma: | Shimano BB-MT500 PF92 |
Sistem: | Shimano FC-MT610 12 vitesli, 32T aynakol dişlisi |
Zincir: | Shimano Deore 12 vitesli |
İnç cinsinden tekerlek boyutu: | 29 |
Ön göbek: | Shimano HB-MT400-B 110×15 |
Arka Göbek: | Shimano FH-MT510-B, Mikro Kamalı tambur |
Jantlar: | Stans Flow S1 29″ 32H |
Lastikler: | Ön: Vittoria Mazza 29″ x 2,4″ Trail G2.0 Arka: Vittoria Martello 29″ x 2,35″ Trail G2.0 |
Fren tipi: | disk hidrolik |
Fren kolları: | Shimano BR-MT420 |
Ön fren: | Shimano SM-RT64 – hidrolik disk, 203 mm rotorlu |
Arka fren: | Shimano SM-RT64 – hidrolik disk, 180 mm rotorlu |
Koltuk direği: | X-Fusion Manic damlalık, 31,6 mm, 150 mm (L), 170 mm (XL) |
Sele: | Fizik Alpaka Terra, Wingflex |
“Uzun süredir bisiklet üretiyoruz; 2015 yılında şirketin 50. yılını kutladık ve her yıl onları daha iyi hale getiriyoruz. Şirketimiz bisiklet endüstrisindeki en özverili ve özverili insanlardan bazılarını istihdam etmektedir. Bizim için bisiklet sadece iş değil, hayatımızdır. Size en iyi, en güncel teknolojiyi sunmak için her gün çalışıyoruz, böylece siz de en iyi sürüş deneyiminin keyfini çıkarabilirsiniz. Bunu yapıyoruz çünkü bisikletlerimizi seviyoruz ve daha fazla insan pedal çevirirse dünyanın daha iyi bir yer olacağını düşünüyoruz. Biz bir devrim başlatmaya çalışmıyoruz, sadece daha fazla insanın bisiklete binmesini istiyoruz. Her şey çok basit.”