DİKKAT !
SİPARİŞ VERMEDEN ÖNCE !
ÜRÜNÜN TEMİN SÜRESİ
KADRO BOYU VE ÖDEME KOŞULLARI İÇİN
İLETİŞİME GEÇİNİZ.
Kronometre ve en zorlu yokuş aşağı parkurlarla dövüş sanatlarında zaferler için güçlü, hızlı ve hızlı. Süspansiyonda yapılan güncellemeler, FURY PRO’nun zorlu arazilere daha da kayıtsız kalmasına ve pedal çevirmeye daha aktif tepki vermesine ve dolayısıyla daha hızlı olmasına olanak sağladı. Çerçeve tasarımı ve geometrisi bakımından takım bisikletiyle aynı olan bu bisiklet, yokuş aşağı ve bisiklet parkında sürüş için ihtiyacınız olan her şeyi içerir.
Marka: | GT |
Mevsim: | 2022 |
Zemin: | üniseks |
Yaş: | yetişkinler için |
Bisiklet türü: | çift süspansiyon |
Amaç: | yokuş aşağı |
Ekipman seviyesi: | yarı profesyonel |
Çerçeve malzemesi: | karbon |
Çerçeve: | Fury tasarımı, FOC Ultra Karbon ön üçgen, alüminyum koltuk destekleri ve dövme süspansiyon bileşenleri, 200 mm hareket mesafeli LTS süspansiyon sistemi (27.5″ için 190 mm), geometri değişiklikleri için flip-chip, standart 1,5″ kafa borusu (entegre), 12×148 mm aks için bağlantı parçaları (27 veya 29’a uyum sağlamak için başka bir çevirme çipiyle tekerlekler). |
Tekerlek montajı: | eksen |
Fren montajı: | montaj sonrası |
Süspansiyon tipi: | dört bağlantılı |
Süspansiyon hareketi, mm: | 190 |
Çatal tasarımı: | yağ-hava |
Çatal: | RockShox BoXXer Select DA, 190 mm hareket, düşük hızda sıkıştırma ayarlanabilir, hava basıncı ayarlanabilir, geri tepme ayarlanabilir, 20×110 mm aksa uyar |
Arka amortisör: | RockShox Super Deluxe Coil Ultimate DH, yay ön yükü ayarlanabilir, sıkıştırma ayarlanabilir, geri tepme ayarlanabilir |
Kök: | Truvativ Descendant DH, uzunluk 50mm |
Direksiyon: | GT Yükseltici, alüminyum, 30x780mm |
Gidon: | Kumaş FunGuy |
Direksiyon kolonu: | FSA No.42, yarı entegre, sızdırmaz rulman |
Değiştiriciler: | SRAM GX DH, 7skr (yalnızca sağ) |
Hız sayısı: | 7 |
Arka vites değiştirici: | SRAM GXDH |
Ayak: | uzun |
Kaset: | SRAM GX DH PG-720 11-25T, 7skr |
Taşıma: | SRAM DUB BSA, sızdırmaz yatak, dış kaplar |
Sistem: | Truvativ Descendent DH, yıldız 34T |
Zincir: | SRAM PC-1110 |
İnç cinsinden tekerlek boyutu: | 29 |
Ön göbek: | Formül, alüminyum gövde, contalı yatak, 20x110mm aks için |
Arka Göbek: | SRAM 746, alüminyum gövde, contalı yatak, HG tambur, 12x148mm aks |
Konuşmacılar: | DT İsviçre Alpleri |
Jantlar: | Stan’in Tüpsüz Akışı EX3 Alüminyum Çift Tüpsüz Hazır |
Lastikler: | Maxxis Assegai 3C Maxx Grip DH 27.5×2,5″ |
Fren tipi: | disk hidrolik |
Ön fren: | SRAM Code R, hidrolik, 200 mm disk |
Arka fren: | SRAM Code R, hidrolik, 200 mm disk |
Koltuk direği: | GT, alüminyum |
Sele: | Kumaş Kepçesi Sığ Elit, cro-mo çerçeveler |
Ustalık!
İnsan onunla doğmaz.
Bileniyor.
Gerçek sürücüler her zaman iki tekerlek üzerinde mümkün olanın sınırlarını zorlarlar.
Aynı şey bisikletleri için de gereklidir.
GT, Gary Turner’ın daha hafif, daha güçlü ve daha hızlı bir BMX bisiklet üretmek için otomotiv teknolojisinin kullanılmasına öncülük ettiği 1972’den beri sınırları zorluyor. Onun tasarımı neydi? Tüm Güney Kaliforniya’yı sarsan bir olay. Ve neredeyse 40 yıl sonra, asla güvenli oynamama, asla taviz vermeme ve bisiklet tarihinde tarih yazma konusundaki aynı konsept, ister BMX, ister dağ veya yol bisikleti olsun, her GT tasarımına yerleştirilmiştir. Tüm GT motosikletleri tek bir şey için üretilmiştir: Sürücülerin hayal bile edemeyecekleri seviyelere ulaşmalarına olanak sağlamak. GT, bisikletleri o kadar güvenilir ve güçlü kılıyor ki, onlarla birlikte sürücü tehlikenin, korkunun ve şüphenin ne olduğunu unutuyor ve sürüş unsurlarına tamamen teslim olabiliyor. GT’nin “binmek” derken kastettiği tam olarak budur ve Kanatlarınızı Yaymak da tam olarak budur.
Ulaşmak! Geliştirmek! Tekrarlamak!
GT sürücüleri, ister “serbest sürüşün babası” Hans Ray, ister Dünya Kupası kazananları veya Olimpiyat BMX madalyalıları olsun, daha da büyük başarılara ulaşmak için bisiklet sürüşünde sürekli olarak harika sonuçlar elde ediyor. Mükemmellik ve kendilerini ve sporlarını ileriye taşıma arzusu DNA’larında var. GT’nin görevi de oraya ulaşmak için güvenebilecekleri bisikletler yaratmaktır. Bu konuda tam bir karşılıklı anlayışa ulaşıldı: Adamlar imkansızı aşmaya devam ettiği sürece GT onlar için aşılamaz motosikletler yapacak.