DİKKAT !
SİPARİŞ VERMEDEN ÖNCE !
ÜRÜNÜN TEMİN SÜRESİ
KADRO BOYU VE ÖDEME KOŞULLARI İÇİN
İLETİŞİME GEÇİNİZ.
Ultra hızlı 29″ tekerleklerle Primer 29, ister zorlu tırmanışlarda ister teknik inişlerde olsun, her türlü engelin üzerinde size maksimum hız sağlayacaktır. İhtiyacınız olan tek dağ bisikleti bu olabilir.
Primer ürün yelpazemizdeki en çok yönlü seridir. 140 mm arka süspansiyona ve 150 mm çatallara sahip, güçlü ve dengeli, aynı zamanda çevik ve eğlenceli bir bisiklet tasarladık; size yerel ormanlarda tüm gün süren uzun sürüşlerin, atlamaların veya sürüşlerin üstesinden gelme konusunda güven veren bir bisiklet tasarladık.
Kadro her bisikletin kalbi ve ruhudur. Astarlarımız, optimize edilmiş karbon fiber yerleşimi, karbon üst süspansiyon bağlantısı ve flip-chip teknolojisi ile mükemmel şekilde tasarlanmış bir karbon monokok üzerine inşa edilmiştir. Flip Chip, bisikletinizin geometrisini iki konumda değiştirmenize olanak tanır. Yüksek ayar teknik parkur sürüşü için en iyisidir, düşük ayar ise bisiklet parkı tarzı sürüş için daha uygundur.
Primer, JS Tune Trail süspansiyonumuzla donatılmıştır. Bu, başlangıçta küçük tümsekleri absorbe eden, daha sonra yumuşak bir şekilde destekleyici bir orta vuruş platformuna ve son olarak da kontrollü bir vuruş tabanına geçiş yapan yumuşak ve duyarlı bir sistem elde edeceğiniz anlamına gelir. Tüm bunlar, bol miktarda destek sağlayan, her şeyin üstesinden gelebilen ve her durumda sonsuz kavrama sağlayan oldukça öngörülebilir bir sürüşle sonuçlanır.
Marka: | Yoğun |
Mevsim: | 2024 |
Zemin: | üniseks |
Yaş: | yetişkinler için |
Bisiklet türü: | çift süspansiyon |
Amaç: | iz |
Ekipman seviyesi: | elit |
Çerçeve malzemesi: | karbon |
Çerçeve: | Optimize Edilmiş Yerleşim Monokok UD karbon ön ve arka üçgenler, karbon üst bağlantılı JS Ayarlı Yol süspansiyonu (140 mm hareket), Değişken geometri için Flip-chip (Yüksek/Alçak konum), titanyum süspansiyon cıvataları, dahili kablolama, ISCG 05 bashguard bağlantıları, bırakma parçaları TA 12x148mm, konik cam. Amortisör tipi Metrik 210x50mm. UDH standardı için evrensel anahtar tutucusu. |
Tekerlek montajı: | Burada |
Fren montajı: | direk montajı |
Süspansiyon tipi: | sanal dönme ekseni |
Süspansiyon hareketi, mm: | 140 |
Çatal tasarımı: | yağ-hava |
Çatal: | Ohlins RFX 36 M.2, 150 mm hareket, 3 konumlu yüksek hızlı sıkıştırma, düşük hızlı sıkıştırma ayarı, Tırmanma modu anahtarı, havalı yay, geri tepme ayarı, 15×110 mm aks |
Arka amortisör: | Ohlins TTX22M Bobin, 3 konumlu yüksek hızlı sıkıştırma ayarı, düşük hızlı sıkıştırma ayarı, ayar, geri tepme ayarı |
Arka amortisör stroku, mm: | 50 |
Kök: | e*onüç Plus 35, 3D dövme alüminyum, uzunluk 40 mm |
Direksiyon: | e*onüç Yarış, karbon, genişlik 800mm |
Gidon: | Yoğun kilitlenme |
Direksiyon kolonu: | Cane Creek Kombinasyonu (ZS44 – EC49), Sızdırmaz Rulman |
Değiştiriciler: | Shimano XT M8100, 12sp (yalnızca sağ) |
Hız sayısı: | 12 |
Arka vites değiştirici: | Shimano XT M8100, Gölge+ |
Ayak: | ortalama |
Kaset: | Shimano XT M8100 10-51T, 12 inç |
Taşıma: | e*on üç BSA73, sızdırmaz yatak, harici kaplar |
Sistem: | e*on üç Helix Plus, yıldız 32T |
Zincir: | Shimano XT |
İnç cinsinden tekerlek boyutu: | 29 |
Ön göbek: | e*on üç LG1 Race SL, alüminyum gövde, contalı yatak, 15x110mm aks |
Arka Göbek: | e*onüç LG1 Race SL, alüminyum gövde, sızdırmaz yatak, MS tambur, 12x148mm aks |
Jant: | e*on üç LG1 Plus Enduro Alüminyum Çift Tubeless Hazır |
Lastikler: | Maxxis: Minion DHF 29×2,5″ 3C EXO+ / Minion DHR II 29×2,4″ 3C EXO+. Tüpsüz kullanılabilir |
Fren tipi: | disk hidrolik |
Ön fren: | Magura MT7, 4 pistonlu, 203 mm disk |
Arka fren: | Magura MT7, 4 pistonlu, 203 mm disk |
Koltuk direği: | e*thirteen Sonsuz Damlalık, ход 150мм(M) – 180мм(L/XL) |
Sele: | SDG Radarı, Cro-mo çerçeveleri |
Ağırlık, kg (pedalsız): | 15.28 |
Belirtilen ağırlık hangi boyuttadır: | M |
INTENSE hikayesi bir tutku, yenilik ve yaratıcılık hikayesidir.
Intense, yokuş aşağı bir efsanedir ve uzun bir geçmişi olan dünyanın en ünlü şirketlerinden biridir. Şirketin uzmanları çerçevelerini oluştururken yalnızca en yeni ve en modern teknolojileri kullanıyor.
1990 yılında Jeff Steber, dünyanın daha önce hiç görmediği tamamen yeni bir bisiklet yaratma fikrini ortaya attı.
Motokros hayranı olduğu için benzer bir şey yapmak istedi ama bisiklet şeklinde.
Garajında çift süspansiyonlu bir çerçeve çizimi oluşturmaya başladı; süspansiyon fikri, Horst Link’e desteklerle bağlanan bir MacPherson’dı.
Böylece Spyder adı verilen, 3 inçlik süspansiyon hareket mesafesine sahip ilk şasi prototipi doğmuş oldu. Jeff, o zamanın DH bisikletçileriyle aktif olarak iletişim kurdu ve onları buluşunu yerel parkurlarda denemeye memnuniyetle davet etti. Bisikleti denedikten sonra birçok sürücü bisikletin “yoğun” bir his verdiğini söyledi, dolayısıyla INTENSE adı da buradan geliyor.
Jeff, 1993 yılında prototipini Interbike sergisine getirdi ve burada fikrinin tüm potansiyelini fark etti. Sergi sonrasında INTENSE markasını tescil ettirdi.
Ve 1994 yılında, o yılların endüstrisinde devrim yaratan ve uzun süre DH’nin simgesi haline gelen efsanevi M1 yaratıldı.
Yıllar geçtikçe ve gelişme devam ettikçe M1 gelişti ve olduğu yerde kaldı.
2000’li yılların başına doğru, ilk tam teşekküllü AM bisiklet ortaya çıktı – TRACER.
2001 yılında INTENSE, Santa Cruz ile birlikte VPP süspansiyon sisteminin patentini aldı.
2003 yılında Greg Minard, INTENSE’in güncellenmiş M1’ini (daha düşük ve daha uzun geometriye sahip) kullanarak DH Dünya Kupası’nı getirdi. Bu noktadan sonra dağ bisikletleri değişmeye ve daha tanıdık, modern bir görünüme bürünmeye başladı.
INTENSE’in gelişimi bugüne kadar durmuyor, model yelpazesi büyümeye devam ediyor ve yeni ve yeniden tasarlanmış modellerle dolduruluyor. Ve 2024 yılında INTENSE, efsanevi M1 serisini yeniden canlandırmaya karar verdi. Böyle efsane bir marka için gerçekten çok yoğun bir hikaye.