DİKKAT !
SİPARİŞ VERMEDEN ÖNCE,
ÜRÜNÜN TEMİN SÜRESİ,
KADRO BOYU VE ÖDEME KOŞULLARI İÇİN
İLETİŞİME GEÇİNİZ.
Yarış çerçevesinden ve ona eşlik eden kurallardan bağımsız olarak, arazi yarışçılarının tercihleri çeşitlilik açısından alışılmışın dışındadır. Bazı insanlar parklarda yerçekimi unsurlarının olduğu yüksek hızlı akışlı yolları tercih ediyor. Bazıları “çılgın” atlet parkurunun geri dönüşlerini ve teknik bölümlerini sever ve bazıları oyunlarına dağın tepesinden inişte değil, tırmanışın başladığı anda arazi ve eğimle başlar. Dağ macera rotaları veya ev parkurları.
Süper hızlı 29 inçlik tekerleklerle Recluse, ister zorlu tırmanışlarda ister teknik inişlerde olsun, her türlü engelin üzerinde size maksimum hız sağlayacaktır.
Recluse, yalnızca inişlerde değil aynı zamanda XC yarışlarında da iyi performans gösterebilen çok yönlü bir seridir. 130 mm’lik çatal ve alçak kadro geometrisine sahip, güçlü ve dengeli, aynı zamanda çevik ve eğlenceli bir bisiklet tasarladık; size yerel ormanlarda gün boyu uzun sürüşler, atlamalar veya sürüşler yapma güveni veriyor.
Kadro her bisikletin kalbi ve ruhudur. Reclus’larımız, uçlu ve hidroformlu borulara sahip, mükemmel şekilde tasarlanmış bir alüminyum çerçeve etrafında inşa edilmiştir.
Kısa koltuk dayanakları, uzun ön üçgen, alçak tavan borusu ve yuvarlanmış kafa açısı, INTENSE ruhuyla sürüşünüzü daha “eğlenceli” ve heyecanlı hale getirecek…
Marka: | Yoğun |
Mevsim: | 2024 |
Zemin: | üniseks |
Yaş: | yetişkinler için |
Bisiklet türü: | sert kuyruklu |
Amaç: | iz |
Ekipman seviyesi: | ortalama |
Çerçeve malzemesi: | alüminyum |
Çerçeve: | Uç uca ekleme ve hidroformlama kullanan 6061-T6 alüminyum boru yapısı. Dahili kablolama (damlalık pimi dahil), TA 12x148mm çıkışlar. |
Tekerlek montajı: | eksen |
Fren montajı: | montaj sonrası |
Çatal tasarımı: | yağ-hava |
Çatal: | RockShox Recon Silver RL SA, 130mm hareket, kilitleme, hava basıncı ayarı, geri tepme ayarı, 15x110mm aks |
Kök: | Intense Recon, 3D dövme alüminyum, uzunluk 45 mm |
Direksiyon: | Intense Recon, alüminyum, uçlu, genişlik 780 mm |
Gidon: | Yoğun kilitlenme |
Direksiyon kolonu: | yarı entegre, konik, contalı rulman |
Değiştiriciler: | Shimano CUES U6000, 11skr (yalnızca sağ) |
Hız sayısı: | 11 |
Arka vites değiştirici: | Shimano CUES U6000, Gölge+ |
Ayak: | ortalama |
Kaset: | Shimano CUES LG400, 11-50T, 11skr |
Taşıma: | Shimano BSA, contalı yatak, dış kaplar |
Sistem: | Shimano CUES U6000, 32T aynakol dişlisi, aks aracılığıyla |
Zincir: | Shimano LG500 |
İnç cinsinden tekerlek boyutu: | 29 |
Ön göbek: | Alüminyum gövde, contalı yatak, 15x110mm aks için |
Arka Göbek: | Alüminyum gövde, contalı yatak, HG tambur, 12x148mm aks |
Jantlar: | Alüminyum, çift |
Lastikler: | Maxxis Ateşli 29×2,4″ 60TPI |
Fren tipi: | disk hidrolik |
Ön fren: | Tektro HD-M275, hidrolik, 180 mm disk |
Arka fren: | Tektro HD-M275, hidrolik, 180 mm disk |
Koltuk direği: | Yoğun, alüminyum, iki cıvatalı |
Sele: | Yoğun Yol, Cro-mo çerçeveleri |
Ağırlık, kg (pedalsız): | 14.2 |
Belirtilen ağırlık hangi boyuttadır: | M |
INTENSE’in hikayesi tutku, yenilik ve yaratıcılığın hikayesidir.
Intense, yokuş aşağı bir efsanedir ve uzun bir geçmişi olan dünyanın en ünlü şirketlerinden biridir. Şirketin uzmanları çerçevelerini oluştururken yalnızca en yeni ve en modern teknolojileri kullanıyor.
1990 yılında Jeff Steber, dünyanın daha önce hiç görmediği tamamen yeni bir bisiklet yaratma fikrini ortaya attı.
Motokros hayranı olduğu için benzer bir şey yapmak istedi ama bisiklet şeklinde.
Garajında çift süspansiyonlu bir çerçeve çizimi oluşturmaya başladı; süspansiyon fikri, Horst Link’e desteklerle bağlanan bir MacPherson’du.
Böylece Spyder adı verilen, 3 inçlik süspansiyon hareketine sahip ilk şasi prototipi doğmuş oldu. Jeff, o zamanın DH bisikletçileriyle aktif olarak iletişim kurdu ve onları buluşunu yerel parkurlarda denemeye memnuniyetle davet etti. Bisikleti denedikten sonra birçok sürücü bisikletin “yoğun” bir his verdiğini söyledi, dolayısıyla INTENSE adı da buradan geliyor.
Jeff, 1993 yılında prototipini Interbike sergisine getirdi ve burada fikrinin tüm potansiyelini fark etti. Sergi sonrasında INTENSE markasını tescil ettirdi.
Ve 1994 yılında, o yılların endüstrisinde devrim yaratan ve uzun süre DH’nin simgesi haline gelen efsanevi M1 yaratıldı.
Yıllar geçtikçe ve gelişme devam ettikçe M1 gelişti ve olduğu yerde kaldı.
2000’li yılların başına doğru, ilk tam teşekküllü AM bisiklet ortaya çıktı – TRACER.
2001 yılında INTENSE, Santa Cruz ile birlikte VPP süspansiyon sisteminin patentini aldı.
2003 yılında Greg Minard, INTENSE’in güncellenmiş M1’ini (daha düşük ve daha uzun geometriye sahip) kullanarak DH Dünya Kupası’nı getirdi. Bu noktadan sonra dağ bisikletleri değişmeye ve daha tanıdık, modern bir görünüme bürünmeye başladı.
INTENSE’in gelişimi bugüne kadar durmuyor, model yelpazesi büyümeye devam ediyor ve yeni ve yeniden tasarlanmış modellerle dolduruluyor. Ve 2024 yılında INTENSE, efsanevi M1 serisini yeniden canlandırmaya karar verdi. Böyle efsane bir marka için gerçekten çok yoğun bir hikaye.
“Uzun süredir bisiklet üretiyoruz; 2015 yılında şirketin 50. yılını kutladık ve her yıl onları daha iyi hale getiriyoruz. Şirketimiz bisiklet endüstrisindeki en özverili ve özverili insanlardan bazılarını istihdam etmektedir. Bizim için bisiklet sadece iş değil, hayatımızdır. Size en iyi, en güncel teknolojiyi sunmak için her gün çalışıyoruz, böylece siz de en iyi sürüş deneyiminin keyfini çıkarabilirsiniz. Bunu yapıyoruz çünkü bisikletlerimizi seviyoruz ve daha fazla insan pedal çevirirse dünyanın daha iyi bir yer olacağını düşünüyoruz. Biz bir devrim başlatmaya çalışmıyoruz, sadece daha fazla insanın bisiklete binmesini istiyoruz. Her şey çok basit.”