DİKKAT !
SİPARİŞ VERMEDEN ÖNCE !
ÜRÜNÜN TEMİN SÜRESİ
KADRO BOYU VE ÖDEME KOŞULLARI İÇİN
İLETİŞİME GEÇİNİZ.
Spider Carbon tamamen arazi hızıyla ilgilidir… manevra kabiliyeti ve hızlı tepki veren hızlanma. Bu hızlı ve ateşli, gerçek bir XC yarış motosikletidir. Yokuş yukarı çıkmayı çok seviyor ama teknik bölümlere de her zaman hazırlıklı. Kısa arka üçgen, uzun ön üçgen ve agresif kafa açısı gerçekten çevik ve duyarlı bir yarış motosikleti yaratır. XC geometrisine ve 29 inç tekerleklere sahip hafif, tam karbon şasi, üst düzey yarışlar için ihtiyacınız olan şeydir. Spider ilk bisikletimizin adı, yıllar geçtikçe çok değişti ama “yoğun” ruhu DNA’sında kaldı.
Örümcek’e binmenin size güven vereceğini biliyoruz. Otoyolda tırmanmak, inmek veya ilerlemek… bunların hepsi güçlü ama etkili bir kolaylıkla gerçekleşir. Sniper’ın engelleri bu kadar hızlı ve zahmetsizce aşması ilham verici.
Spider Carbon’da mühendislik ekibimiz, XC yarış pistlerinin arazisine uyacak gerekli geometriyi ve bileşenleri seçerek çevikliği ve pist kontrolünü optimize etmeye odaklanıyor. Farklı seviyelerdeki çeşitli konfigürasyonlar bu şekilde ortaya çıktı, ancak hepsi tek bir fikir etrafında yoğunlaştı: bir yarış XC motosikleti fikri.
Marka: | Yoğun |
Mevsim: | 2024 |
Zemin: | üniseks |
Yaş: | yetişkinler için |
Bisiklet türü: | sert kuyruklu |
Amaç: | Memleket boyunca |
Ekipman seviyesi: | ortalama |
Çerçeve malzemesi: | karbon |
Çerçeve: | Optimize Edilmiş Yerleştirme teknolojisi kullanılarak oluşturulan tam karbon çerçeve. Konik kafa borusu, dahili kablolama (damlalık pimi dahil), TA 12x148mm çıkışlar. |
Tekerlek montajı: | eksen |
Fren montajı: | montaj sonrası |
Çatal tasarımı: | yağ-hava |
Çatal: | RockShox Judy Gold RL SA, 100mm hareket, uzaktan kilitleme, hava basıncı ayarı, geri tepme ayarı, 15x110mm aks |
Kök: | Intense Recon, 3D dövme alüminyum, uzunluk 45 mm |
Direksiyon: | Yoğun, alüminyum 6061-T6, genişlik 780 mm |
Gidon: | RockShox (Grip-Shift kilitlemeli sol) |
Direksiyon kolonu: | entegre, konik, sızdırmaz rulman |
Değiştiriciler: | Shimano Deore M6100, 12skr (yalnızca sağ) |
Hız sayısı: | 12 |
Arka vites değiştirici: | Shimano Deore M6100, Gölge+ |
Ayak: | ortalama |
Kaset: | Shimano Deore M6100 10-51T, 12skr |
Taşıma: | Shimano BSA, contalı yatak, dış kaplar |
Sistem: | Shimano Deore, aynakol dişlisi 32T, CL 55mm |
Zincir: | Shimano Deore |
İnç cinsinden tekerlek boyutu: | 29 |
Ön göbek: | Alüminyum gövde, contalı yatak, 15x110mm aks için |
Arka Göbek: | Alüminyum gövde, sızdırmaz yatak, MS tambur, 12x148mm aks |
Jantlar: | WTB ST i30 TCS Alüminyum Çift Borusuz Hazır |
Lastikler: | Maxxis Recon Race 29×2,25″ EXO/TR 60TPI, tüpsüz mümkün |
Fren tipi: | disk hidrolik |
Ön fren: | Tektro HD-M275, hidrolik, 180 mm disk |
Arka fren: | Tektro HD-M275, hidrolik, 180 mm disk |
Koltuk direği: | Yoğun Keşif Damlalığı, 125 mm hareket mesafesi |
Sele: | Yoğun XC Yarışı, Cro-mo çerçeveleri |
Ağırlık, kg (pedalsız): | 12.8 |
Belirtilen ağırlık hangi boyuttadır: | M |
INTENSE’in hikayesi tutku, yenilik ve yaratıcılığın hikayesidir.
Intense, yokuş aşağı bir efsanedir ve uzun bir geçmişi olan dünyanın en ünlü şirketlerinden biridir. Şirketin uzmanları çerçevelerini oluştururken yalnızca en yeni ve en modern teknolojileri kullanıyor.
1990 yılında Jeff Steber, dünyanın daha önce hiç görmediği tamamen yeni bir bisiklet yaratma fikrini ortaya attı.
Motokros hayranı olduğu için benzer bir şey yapmak istedi ama bisiklet şeklinde.
Garajında çift süspansiyonlu bir çerçeve çizimi oluşturmaya başladı; süspansiyon fikri, Horst Link’e desteklerle bağlanan bir MacPherson’du.
Böylece Spyder adı verilen, 3 inçlik süspansiyon hareket mesafesine sahip ilk şasi prototipi doğmuş oldu. Jeff, zamanın DH bisikletçileriyle aktif bir şekilde iletişim kurdu ve onları buluşunu yerel parkurlarda denemeye memnuniyetle davet etti. Bisikleti denedikten sonra birçok sürücü bisikletin “yoğun” bir his verdiğini söyledi, dolayısıyla INTENSE adı da buradan geliyor.
Jeff, 1993 yılında prototipini Interbike sergisine getirdi ve burada fikrinin tüm potansiyelini fark etti. Sergi sonrasında INTENSE markasını tescil ettirdi.
Ve 1994 yılında, o yılların endüstrisinde devrim yaratan ve uzun süre DH’nin simgesi haline gelen efsanevi M1 yaratıldı.
Yıllar geçtikçe ve gelişme devam ettikçe M1 gelişti ve olduğu yerde kaldı.
2000’li yılların başına doğru, ilk tam teşekküllü AM bisikleti ortaya çıktı – TRACER.
2001 yılında INTENSE, Santa Cruz ile birlikte VPP süspansiyon sisteminin patentini aldı.
2003 yılında Greg Minard, INTENSE’in güncellenmiş M1’ini (daha düşük ve daha uzun geometriye sahip) kullanarak DH Dünya Kupası’nı getiriyor. Bu noktadan sonra dağ bisikletleri değişmeye ve daha tanıdık, modern bir görünüme bürünmeye başladı.
INTENSE’in gelişimi bugüne kadar durmuyor, model yelpazesi büyümeye devam ediyor ve yeni ve yeniden tasarlanmış modellerle dolduruluyor. Ve 2024 yılında INTENSE, efsanevi M1 serisini yeniden canlandırmaya karar verdi. Böyle efsane bir marka için gerçekten çok yoğun bir hikaye.