DİKKAT !
SİPARİŞ VERMEDEN ÖNCE !
ÜRÜNÜN TEMİN SÜRESİ
KADRO BOYU VE ÖDEME KOŞULLARI İÇİN
İLETİŞİME GEÇİNİZ.
Kardeşiyle aynı ruha sahip olan Sniper T, hafif bir karbon şasiye, 29 inç tekerleklere ve ilerici XC iz geometrisine sahiptir, ancak bu kez 120 mm hareket mesafesine sahiptir. Ekstra 20 mm’lik süspansiyon, motosiklete üstün arazi hızı sağlar, ancak biraz daha yumuşak bir sürüş elde edersiniz.Her şey geometri ile ilgili. Uzun, alçak ve konik borular artık sadece yokuş aşağı sürücüler için değil, aynı zamanda XC Trail (DC) bisikletleri için de “yeni normal”. Bu gerçekten oyunun kurallarını değiştiren bir şey. Kısa tur bisikletlerinin uzun tur kardeşlerinden farklı olması gerektiğine inanıyoruz, bu nedenle Sniper T ile DH’nin agresif ruhunu taşıyan bir XC yol bisikleti yarattık.
Sniper’ı sürmenin size güven vereceğini biliyoruz. Otoyolda tırmanmak, inmek veya ilerlemek… bunların hepsi güçlü ama etkili bir kolaylıkla gerçekleşir. Sniper’ın araziyi bu kadar hızlı ve zahmetsizce aşma şekli ilham verici ve inişlerle ilgili bir keşiften başka bir şey değil.
Mühendislik ekibimiz, şoku tipik XC sürüş koşullarına uyacak şekilde ayarlayarak Sniper T’nin pedal çevirme tepkisini optimize etmeye odaklandı. JS Tube XC Link süspansiyonu, hızlı tepki veren küçük darbe tepkisi, sert pedal çevirme verimliliği için orta destek ve yüksek geç vuruş ilerlemesi ile tasarlandı. Tüm bunlar, bol miktarda destek sağlayan, her şeyin üstesinden gelebilen ve her durumda sonsuz kavrama sağlayan öngörülebilir bir sürüşle sonuçlanır.
Marka: | Yoğun |
Mevsim: | 2024 |
Zemin: | üniseks |
Yaş: | yetişkinler için |
Bisiklet türü: | çift süspansiyon |
Amaç: | iz |
Ekipman seviyesi: | profesyonel |
Çerçeve malzemesi: | karbon |
Çerçeve: | Monokok karbon ön ve arka üçgenler, karbon üst bağlantılı JS Ayarlı XC süspansiyon (120 mm hareket), titanyum süspansiyon cıvataları, dahili kablolama, TA 12×148 mm çıkışlar, konik çanak. Amortisör tipi Metrik 165x45mm. UDH standardı için evrensel anahtar tutucusu. |
Tekerlek montajı: | eksen |
Fren montajı: | montaj sonrası |
Süspansiyon tipi: | sanal dönme ekseni |
Süspansiyon hareketi, mm: | 120 |
Çatal tasarımı: | yağ-hava |
Çatal: | Fox 34 Performance Elite Float, 120 mm hareket, 3 konumlu sıkıştırma, düşük hızlı sıkıştırma ayarı, hava yayı, geri tepme ayarı, 15×110 mm aksa uyar |
Arka amortisör: | Fox Float DPS Performance Elite EVOL, 3 konumlu ayar (Açık/Orta/Sert), hava basıncı ayarı, geri tepme ayarı |
Arka amortisör stroku, mm: | 45 |
Kök: | Intense Recon Elite, 3D dövme alüminyum, uzunluk 50 mm |
Direksiyon: | Intense Recon Carbon Elite, karbon, genişlik 760 mm |
Gidon: | Yoğun kilitlenme |
Direksiyon kolonu: | Tange Seiki, entegre (IS41 – IS52), contalı rulman |
Değiştiriciler: | SRAM GX Eagle, 12 hız (yalnızca sağ) |
Hız sayısı: | 12 |
Arka vites değiştirici: | SRAM X01 Kartal |
Ayak: | ortalama |
Kaset: | SRAM GX Kartal XG-1275 10-52T, 12x |
Taşıma: | SRAM DUB PF92, contalı yatak, dış kaplar |
Sistem: | SRAM X1 Eagle Carbon DUB, 34T aynakol dişlisi |
Zincir: | SRAM GX Kartal |
İnç cinsinden tekerlek boyutu: | 29 |
Ön göbek: | DT Swiss 350, alüminyum gövde, contalı yatak, 15x110mm aks |
Arka Göbek: | DT Swiss 350, alüminyum gövde, contalı yatak, XD tambur, 12x148mm aks |
Jantlar: | DT Swiss XM 1700 Spline, alüminyum, çift, tüpsüz kullanıma hazır |
Lastikler: | Maxxis Aggressor 29×2,3″ EXO/TR 60TPI, tüpsüz mümkün |
Fren tipi: | disk hidrolik |
Ön fren: | Shimano XT M8100, hidrolik, 180 mm disk |
Arka fren: | Shimano XT M8100, hidrolik, 180 mm disk |
Koltuk direği: | KS Lev Cl Damlalık, strok 150mm (M) – 175mm (L/XL) |
Sele: | WTB Silverado Fusion, Cro-mo SL çerçeveleri |
Ağırlık, kg (pedalsız): | 11.85 |
Belirtilen ağırlık hangi boyuttadır: | M |