DİKKAT !
SİPARİŞ VERMEDEN ÖNCE !
ÜRÜNÜN TEMİN SÜRESİ
KADRO BOYU VE ÖDEME KOŞULLARI İÇİN
İLETİŞİME GEÇİNİZ.
Tracer 29, bisikletinizin geometrisini iki konumda değiştirmenize olanak tanıyan bir “Flip Chip” özelliğine sahiptir. Yüksek ayar teknik parkur sürüşü için en iyisidir, düşük ayar ise trafik ve bisiklet parkı tarzı sürüş için daha uygundur.
Tracer 29, engeller üzerinde denge, çekiş ve konfor sağlamak için 29 inçlik bir tekerlek seti etrafında tasarlanmıştır. İster düz yolda hız ister kaya bahçeleri arıyor olun, Tracer her şeye hazırdır.
Kadro her bisikletin kalbi ve ruhudur. Tracer’larımız, optimize edilmiş karbon fiber yerleşimi, karbon üst süspansiyon bağlantısı ve flip-chip teknolojisi ile mükemmel şekilde tasarlanmış bir karbon monokok üzerine inşa edilmiştir. Flip Chip, bisikletinizin geometrisini iki konumda değiştirmenize olanak tanır. Yüksek ayar teknik parkur sürüşü için en iyisidir, düşük ayar ise bisiklet parkı tarzı sürüş için daha uygundur.
Tracer, JS Tune Enduro süspansiyonumuzla donatılmıştır. Bu, başlangıçta küçük tümsekleri absorbe eden, daha sonra yumuşak bir şekilde destekleyici bir orta vuruş platformuna ve son olarak da kontrollü bir vuruş tabanına geçiş yapan yumuşak ve duyarlı bir sistem elde edeceğiniz anlamına gelir. Tüm bunlar, bol miktarda destek sağlayan, her şeyin üstesinden gelebilen ve her durumda sonsuz kavrama sağlayan öngörülebilir bir sürüşle sonuçlanır.
Marka: | Yoğun |
Mevsim: | 2024 |
Zemin: | üniseks |
Yaş: | yetişkinler için |
Bisiklet türü: | çift süspansiyon |
Amaç: | enduro |
Ekipman seviyesi: | profesyonel |
Çerçeve malzemesi: | karbon |
Çerçeve: | Optimize Edilmiş Yerleştirme teknolojisi kullanılarak oluşturulan karbon ön ve arka üçgenler, karbon üst bağlantılı JS Ayarlı Enduro süspansiyon (170 mm hareket), geometriyi değiştirmek için Flip-chip (Yüksek/Alçak konum), titanyum süspansiyon cıvataları, dahili kablolama, ISCG 05 bashguard montaj parçaları, çıkışlar TA 12x148mm, konik cam. Amortisör tipi Trunion 205x65mm. CHAD downtube depolama sistemi. UDH standardı için evrensel anahtar tutucusu. |
Tekerlek montajı: | eksen |
Fren montajı: | montaj sonrası |
Süspansiyon tipi: | sanal dönme ekseni |
Süspansiyon hareketi, mm: | 170 |
Çatal tasarımı: | yağ-hava |
Çatal: | Fox 38 Performance Elite Float, 170 mm hareket, ayarlanabilir düşük ve yüksek hızda sıkıştırma, hava yayı, ayarlanabilir düşük ve yüksek hızda geri tepme, 15×110 mm aksa uyar |
Arka amortisör: | Fox Float X2 Performansı, Hava Basıncı Ayarı, 2 Pozisyon Ayarı (Açık/Firma), Hava Basıncı Ayarı, Yüksek ve Düşük Hız Geri Tepme Ayarı |
Arka amortisör stroku, mm: | 65 |
Kök: | e*on üç Plus 35, dövme ve CNC ile işlenmiş alüminyum, uzunluk 40 mm |
Direksiyon: | e*on üç Yarış 35, karbon, genişlik 800 mm |
Gidon: | Yoğun kilitlenme |
Direksiyon kolonu: | Cane Creek, yarı entegre (ZS49 – ZS56), sızdırmaz rulman |
Değiştiriciler: | SRAM Eagle AXS, 12 hız (yalnızca sağ) |
Hız sayısı: | 12 |
Arka vites değiştirici: | SRAM GX Eagle AXS, T tipi |
Ayak: | ortalama |
Kaset: | SRAM GX Kartal XS-1275 10-52T, 12x |
Taşıma: | SRAM DUB BSA73, contalı yatak, dış kaplar |
Sistem: | SRAM GX Eagle DUB, 32T aynakol dişlisi, CL 55mm |
Zincir: | SRAM GX Kartal |
İnç cinsinden tekerlek boyutu: | 29 |
Ön göbek: | e*on üç LG1 Race SL, alüminyum gövde, contalı yatak, 15x110mm aks |
Arka Göbek: | e*onüç LG1 Race SL, alüminyum gövde, sızdırmaz yatak, MS tambur, 12x148mm aks |
Jantlar: | e*on üç LG1 Plus Enduro Alüminyum Çift Tubeless Hazır |
Lastikler: | Maxxis: Assegai 29×2,5″ 3C EXO+, tüpsüz mümkün |
Fren tipi: | disk hidrolik |
Ön fren: | SRAM Kodu Bronz, hidrolik, 200mm disk |
Arka fren: | SRAM Kodu Bronz, hidrolik, 200mm disk |
Koltuk direği: | e*on üç Sonsuz Damlalık, strok 150mm(M) – 180mm(L) – 210mm(XL) |
Sele: | Sürdürülebilir Kalkınma Hedefi Radarı |
Ağırlık, kg (pedalsız): | 16.18 |
Belirtilen ağırlık hangi boyuttadır: | M |
Not: | e*on üç Vario zincir tutucu. CHAD saklama için alet çantası. |
INTENSE’in hikayesi tutku, yenilik ve yaratıcılığın hikayesidir.
Intense, yokuş aşağı bir efsanedir ve uzun bir geçmişi olan dünyanın en ünlü şirketlerinden biridir. Şirketin uzmanları çerçevelerini oluştururken yalnızca en yeni ve en modern teknolojileri kullanıyor.
1990 yılında Jeff Steber, dünyanın daha önce hiç görmediği tamamen yeni bir bisiklet yaratma fikrini ortaya attı.
Motokros hayranı olduğu için benzer bir şey yapmak istedi ama bisiklet şeklinde.
Garajında çift süspansiyonlu bir çerçeve çizimi oluşturmaya başladı; süspansiyon fikri, Horst Link’e desteklerle bağlanan bir MacPherson’du.
Böylece Spyder adı verilen, 3 inçlik süspansiyon hareket mesafesine sahip ilk şasi prototipi doğmuş oldu. Jeff, o zamanın DH bisikletçileriyle aktif olarak iletişim kurdu ve onları buluşunu yerel parkurlarda denemeye memnuniyetle davet etti. Bisikleti denedikten sonra birçok sürücü bisikletin “yoğun” bir his verdiğini söyledi, dolayısıyla INTENSE adı da buradan geliyor.
Jeff, 1993 yılında prototipini Interbike sergisine getirdi ve burada fikrinin tüm potansiyelini fark etti. Sergi sonrasında INTENSE markasını tescil ettirdi.
Ve 1994 yılında, o yılların endüstrisinde devrim yaratan ve uzun süre DH’nin simgesi haline gelen efsanevi M1 yaratıldı.
Yıllar geçtikçe ve gelişme devam ettikçe M1 gelişti ve olduğu yerde kaldı.
2000’li yılların başına doğru, ilk tam teşekküllü AM bisiklet ortaya çıktı – TRACER.
2001 yılında INTENSE, Santa Cruz ile birlikte VPP süspansiyon sisteminin patentini aldı.
2003 yılında Greg Minard, INTENSE’in güncellenmiş M1’ini (daha düşük ve daha uzun geometriye sahip) kullanarak DH Dünya Kupası’nı getirdi. Bu noktadan sonra dağ bisikletleri değişmeye ve daha tanıdık, modern bir görünüme bürünmeye başladı.
INTENSE’in gelişimi bugüne kadar durmuyor, model yelpazesi büyümeye devam ediyor ve yeni ve yeniden tasarlanmış modellerle dolduruluyor. Ve 2024 yılında INTENSE, efsanevi M1 serisini yeniden canlandırmaya karar verdi. Böyle efsane bir marka için gerçekten çok yoğun bir hikaye.