60 TPI
LASTİK TEKNOLOJİSİ
DUAL TREAD COMPOUND (DTC)
Kenda için orijinal çift sırt kauçuk bileşiği. Sert, uzun ömürlü ve hızlı yuvarlanan bir lastik (60sA), sırt alanının merkezini içerirken, daha yumuşak yapışan lastik (50sA), hız ve yol tutuşu çok yönlülüğü için bu ikili bileşiği tamamlamalıdır. Tipik olarak kros, dağ ve bisiklet lastikleri üzerinde bulunur.
———————————————————————–
RSR
Kenda’nın en yeni süper yumuşak ve yavaş geri tepme kauçuk bileşiği (42 shore A durometre) tamamen yeni bir seviyeye kavuşur ve çeker. Kuru kaygan molozda olduğu gibi ıslak kaygan köklere tutunma konusunda eşit derecede usta olduğu gibi, hepsi de geri tepme kontrolü ile kendi süspansiyon biçimini sağlar. Yerçekimi sürücüsü göz önünde bulundurularak geliştirilen ve profesyonel inişçiler ve slalom sürücüleri tarafından test edilen bu yarış, yalnızca günlük egzersiz lastiğiniz değildir. Sadece Kenda’nın premium yokuş aşağı ve serbest lastiklerinde bulunur.
———————————————————————–
STICK-E
Stick-E, Kenda’nın orijinal tüm dağ ve yokuş aşağı kauçuk bileşiğidir. 50sA kauçuğu, daha yumuşak bileşiklerden daha uzun süren çok çeşitli izler ve koşullar için kesin kavrama sağlar. Kenda ayrıca DTC lastiklerinde omuz bileşiği olarak kullanılmasına ek olarak, Kenda ayrıca dengeli bir yol tutuşu isteyen tüm dağ sürücüleri için tam bir Stick-E bileşiminde lastikler sunmaktadır.
———————————————————————–
DH-DTC
DH-DTC bileşiği, Kenda’nın en iyi performans gösteren offroad bileşenlerini, en agresif Enduro kursları için uygun olan ve hala yokuş aşağı parkurları çözecek kadar sert olan üstün bir performans için harmanlıyor. Merkezden aşağı Stick-E (50sA) bileşiği, geçiş ve omuz kolları boyunca RSR (42sA) bileşiği.
———————————————————————–
KENDA SCT (KSCT)
KENDA SCT, mevcut Kenda lastik teknolojilerinin modifiye edilmesidir ve bunları şimdi sıvı bazlı tütsüz dönüşüm sistemleriyle uyumlu hale getirmektedir.
———————————————————————–
DOWNHILL CASING (DHC)
DHC, lastiğin yan çeperlerini boncuktan aşağı da kaplayan sırtın altına ilave bir dokuma CAP katmanı tabakası ile başlar. Bu, daha fazla yan duvar stabilitesi, jant koruması ve kıstırma daireleri olasılığını azaltmak için boncuk üzerine butil ekler ekleyerek daha da güçlendirilir.
———————————————————————–
LIGHT GRAVITY CASING (LGC)
Enduro ve Downhill yarışlarının zorlukları göz önünde bulundurularak tasarlanan eksiksiz lastik koruması. Tubeless hazır (TLR) performans için optimize edilirken, deliklere ve eğik çizgilere karşı koymak için 3 adet kasa korumasına sahip, süper esnek bir 120tpi kasa. Yan duvarlar ayrıca dayanım ve çimdikleme düz direnci için bir bütil eki ile desteklenir. Aşağıdan inmek istediğiniz her iz için hafif bir lastik ortaya çıkar.